Software op maat

Groeit met jou mee en bevat precies wat jij nodig hebt

Wij horen vaak 'standaard software heeft veel te veel functionaliteiten die ik niet gebruik', 'functionaliteiten die ik juist wel nodig heb zitten er niet in' en 'onze software moet vervangen worden, maar waar begin ik?' Komt dit jou ook bekend voor? Wij ontwikkelen samen met jou software op maat, afgestemd op jouw bedrijfsproces!

Een maatpak past ook beter

Specialist in maatwerk software

Wil je jouw bedrijfsproces aanpassen aan een standaard softwarepakket? Of wil je het maximale rendement uit jouw dagelijkse werkzaamheden halen en laat je de software zich aan jou aanpassen?

Wij ontwikkelen maatwerk software volgens een hoge standaard. Samen vertalen we jouw werkwijze naar een digitale oplossing. We besparen tijd en geld door het gebruik van bestaande componenten. Maatwerk software zonder constant het wiel opnieuw uit te vinden.

Slim software nabouwen

Draait jouw organisatie nog (deels) op verouderde software? Wij bouwen de oude software na met behoud van bestaande functionaliteiten en zonder data verlies. Wil je de mogelijkheid aangrijpen om zaken toe te voegen aan het nieuwe systeem? Geen probleem. Wij ontwikkelen de nieuwe applicatie afgestemd op jouw wensen. Het resultaat is een verbeterde versie van de software, efficiënter dan ooit en klaar voor de toekomst.

Samen werken we aan resultaat

Wij zijn je partner, niet je leverancier. Volgens een gestructureerde methode gaan we samen aan de slag om het einddoel in kaart te brengen. We maken de mockups, definiëren de functionaliteiten en werken dit uit tot een volledig plan van aanpak. De ontwikkeling van de applicatie gebeurt in kleine stappen (sprints) waardoor je gedurende het hele proces nauw betrokken blijft. Zo werken we samen aan een optimaal resultaat!

Case: terugvorderen buitenlandse BTW

Sinds 2010 dienen bedrijven uit de Europese Unie die in een ander EU-land kosten maken de BTW over deze kosten electronisch terug te vragen. Onze klant pakte deze gelegenheid aan om het hele proces van invoer tot teruggave te digitaliseren.

Het doel van dit project was om het aanvraagproces zoveel mogelijk te automatiseren, waarbij de menselijke inbreng voornamelijk bestaat uit het controleren en eventueel aanpassen van de door de computer verwerkte gegevens. Het project bestaat hierdoor uit de volgende vieronderdelen: facturen digitaliseren, gegevens controleren, aanvragen versturen naar de belastingdienst en terugkoppeling van de belastingdienst verwerken.

Meer over deze case →

Case: tijdsregistratie en toegangscontrole via biometrie

Voor uitzendbureaus is het van groot belang dat uitzendkrachten die gaan werken zijn wie ze zeggen en zich ten alle tijden kunnen aan- of afmelden. Onze klant werkte in het verleden met pasjes, maar merkte dat personen soms voor elkaar klokten of hun pasje vergeten waren. Deze problemen hebben wij kunnen oplossen door in plaats van pasjes vingerafdrukken te gebruiken.

De klant gebruikte voor dit project al een door ons ontwikkelde applicatie voor onder andere werving, selectie en planning. Hierdoor waren wij in staat om de nieuwe vorm van tijdsregistratie rechtstreeks in deze applicatie te integreren. Het project bestaat uit de volgende onderdelen: vingerafdrukken inlezen en in- en uitklokken.

Meer over deze case →